Yoana Yokko ми прати ...какво?

Здравейте скъпи читателки. Смятам, че много от вас следят или поне са гледали едно от видеата на влогърката  Yoana Yokko - много позитивна, истинска и красива жена, която прави видеа, които са полезни.

Отдавна исках да направя видео за нещата, които ми прати и да го кача в канала си, но по стечение на обстятелствата загубих по-голямата част от заснетия материал.
Вчера обаче, открих няколко снимки, свързани с тази тема и реших вместо видео да напиша публикация.

Когато получих съобщение по Instagram от нея много се развълнувах. После разбрах, че всъщност получавам пратката, понеже първа съм познала и съм написала в коментар отговор на въпрос, зададен по една нейна снимка.




Както и да е едва дочаках да я получа.
Като дочаках да ми звъннат, че е пристигнала.
Благодаря, че беше поела всички разходи и не трябваше аз да плащам доставка. Въпреки, че е очаквано е много приятно да ти се случи.

Когато взех пакета най-първо ми направи впечатление, че не е голям. Наистина може би малко се надявах, да е малко по-голям. Взех го и го опипах и видях, че има нещо кръгло и нещо друго.

След щателно разискване и разучаване как да скъсам пакета ( хаха всички знаем колко е трудно това ) най- накрая успях и в първия момент какво си мислите, че извадих- искам да ми кажете какво сте си пмислили преди да прочетете и видите снимката - аз бях шокирана - гривна!
И след това извадих още една!
Чудех се какво се случва защо ми е пратила точно гривни. Докато се чудех има ли друго вътре видях, че не само че има ами и какво е - още една гривна ( хахаха) и червило.
Ето това с червилото много ме грабна.
Обаче каква е тази марка? Изобщо не съм я чувала... Дали пък е нова, а аз не съм разбрала за нея... Разбира се, като човек на 21 век набързо гугълнах и видях какво представлява.

Набързо осъзнах, че това е висококачествено червило, но от САЩ. Тя после ми обясни, че го е купила от там. Разглеждайки опкавката разбрах, и после и сайта на марката, разбрах че въпреки че изглежда мнго тъмно всъщност приляга идеално на всеки тен, защото съставките променят цвета си. Реално погленато отива на всеки и няма как да сбъркате с това червило.
А представяте ли си, че ако не беше Yoana.Yokko нямаше да ги знам?



И ако сте стигнали до тук, ще ви възнаградя с няколко линка, както във всяка публикация до сега:
https://www.instagram.com/yoana.yokko/?hl=bg - линк към профила на Йоана в Инстаграм
https://www.mudshop.com/ - линк към покупки от същата марка
https://www.instagram.com/elisisview/ - elisisview profile in Instagram
https://www.instagram.com/ellysdn2617/ - my official profile in Instagram

Още същия ден и писах да и благодаря. Пита ме дали са ми харесали нещата и как мога да кажа че не са, при положение, че червилото мирише много хубаво и ми отива, а гривните мога да си ги съчетавам с повечето неща.

Уникална жена и уникален канал. Аз я следя с голям интерес. Ако не сте я чували и научавате за нея от мен, можете да и кажете :)  хихи
Лек и усмиихнат ден, надявам се да ви е харесала статията.


Коментари

Популярни публикации от този блог

Добра кутия за добро ежедневие. Good box

Кибрит и био козметика