Hand made fest NDK - био козметика

Здравейте! Ако сте близо до НДК, или имате работа в тази посока, или пък разполагате със много свободно време и се чудите какво да правите - съветвам ви да посетите Хенд мейд фест-а там.
Той е само 3 дни, като днес е последният.
Аз го посетих вчера и днес ще ви разкажа накратко какво видях, ако се чудите дали да се отбиете.


Разбира се, този голям плакат няма начин да бъде пропуснат от някого , въпреки че във Фейсбук събитието не е събрало голяма популярност. И тей като много хора като мен обичат ръчно направени неща, са склонни да отделят от времето си поне 1 час, за да разгледат и похарчат малко пари.
Като влезете гледката е - много хора. Докато осъзнаете какво се случва вече сте се блъснали 5-6 пъти. Е, нормално. Ако не сте ходили, предупреждавам ви, че в случая даже хората бяха малко.

Като преминете през двата реда врати, се озовавате на 0-левия етаж. Там са подредени главно бижута. Имаше и ръчно направени картички.
А както всяка година, до вратите са се позиционирали нещата за ядене. Вкусотия до шия. После да не се чудите къде сте си дали парите хахаха.

Светлините на НДК отвътре са много красиви. И то откъдето и да ги погледнеш. Дори само за да разгледате НДК отвътре, си заслужава да влезете и помотаете. Наистина е лесно да се объркаш къде си .
От двете страни ( ляво и дясно) на централното открито пространство ( сега пълно с бижута) се намират стъпала, като тези на снимката. Те ви отвеждат до Био Козметика.

 От едната страна (отляво) бяха Българска Роза и Лавандула, Био сапуни от киви, и So Simple.
Снимките (2те) са на последната марка, a 3-тата е на био розовото масло и вода и лаванулова вода.



Казаха ми, че в момента розовото масло се продава малко по-евтино, специално заради феста. В тази малка опаковка има 1 мл за 34 лева мисля, че казаха.
Марката е създадена преди около 3 години, а фирмата е създадена преди 10 години. Изцяло натурална козметика, дамите ми показаха как пият маслото на живо и казаха, че е много полезно така. Продуктите им се изкупуват от цял свят и са доказали високото си качество, не само на българския, но и на чуждестранния пазар. 



Оставям линкове към Био продуктите:
https://www.emag.bg/toaleten-sapun-kiwibg-lavandula-i-kivi-100-gr-0002/pd/DDDP8RBBM/
сапун с киви и мента ( точно същия от изложениеето)
https://www.facebook.com/rozwellewzor/ - страницата във фейсбук на розовото масло
и лавандулата
https://sosimplecosmetics.eu/ - официалния сайт на So Simple

Впечатлението ми от Со Симпъл беше много добро за продуктите им и се чудех дали да си закупя нещо, но когато ги попитах дали имат по-малка опаковка или мостра, но те нямаха. След като се свързаха с мен, хората от фирмата ми обясниха, че преди е имало по-малка опаковка, но поради големия интерес е вече спряна и заменена с въпросната по-голяма, което ми направи добро впечатление.

 От другата страна (отдясно) бяха SoapFactory, Nacomi , Krsita G, може би пропускам някой, съжалявам.
Аз си взех продукт за мазна кожа от Nacomi. Много готина жена беше на щанда. Още преди да тръгна да купувам каквото и да е ми даде мостра на един от продуктите, които ми представи за мазна кожа. Каза, че нейният опит с този продукт е страхотен. Наречете ме глупава, но мен това отношение ме накара да си дам парите после.


Това е продукта, който си купих. Използва се само един път на седмица. Не смятам, че ще компрометира резултатите от Биодерма, но и за него ще ви информирам за странични и целеви ефекти.
Тази опаковка е 65 грама и струва само 10 лева. Много добро впечатление ми направиха нормалните цени.
Много хубаво подреден щанд, със снимки, шишарки, мини ексфолианти, които миришат просто уникално.


Сега ще приложа снимка с две брошури - на Nacomi  и Krista G.  Втората марка не ми обърнаха никакво персонално внимание, затова нямам наблюдения от тяхната марка. Поне ми подадоха брошура, за разлика от SoapFactory, които дори не забелязаха, че съм там. Разбира се като имат клиенти, които със сигурност ще платят, нямат време да обърнат внимание на потенциален такъв. Въпреки известността си, много ме разочароваха и затова не смятам да си вземам и за в бъдеще от тях.



Относно Био продуктите аз приключвам с ревюто. Ще оставя линкове към марките, ако желаете да ги погленете.
https://soapfactory.bg/ - Soap Factory
https://kristag-bg.com/bg/ - Krista G
https://makeup.bg/brand/351415/?gclid=Cj0KCQjwoebsBRCHARIsAC3JP0L64ydL4Q4SHCBRRCEkHvSCf1Wm6M3W_sw0fZuN47tNq2lVDqiivhYaAo0rEALw_wcB продукти на Nacomi

На втория етаж имаше например ръчно направени чаши, играчки, свещи , дрехи за саксии, обеци, чанти, дрехи и други.
Разбира се на първия етаж не само Био козметика можете да намерите, а също и различни ръчно направени албуми, тефтери ( и то дървени), бебешки дрехи, дрехи за големи и други неща. Не е възможно да обхвана всичко в един кратък пост. Затова ще ви оставя и линк към събитието - можете да намерите любимата си марка, дори без да ходите до мястото.
И ще приложа две-три снимки от втория етаж.


Хенд мейд феста е място, където всеки може да намери по нещо за себе си. И много лесно се харчат пари. Надявм се да съм била полезна и помогнала в избора ви на бъдещи продукти.
Усмихната неделя!
https://www.facebook.com/handmadefest/
На този линк са всички марки, които са били на изложението.


Коментари

Популярни публикации от този блог

Yoana Yokko ми прати ...какво?

Добра кутия за добро ежедневие. Good box

Кибрит и био козметика