Bioderma ми пратиха подарък

Добро утро на поспаланките, и добър ден за раннобудните :)
В този съботен ден реших да ви запозная с пратка, която получих току-що. Както вече сте прочели става въпрос за пратка от марката Bioderma.
И разбира се, докато четете ще научите как можете и вие да се сдобиете с техен продукт. :)

Може би много от вас са страдали от акне. Може би част от вас все още страдат, като мен. Ако това е така статията ще ви бъде полезна.

Получих пратката си чрез Speedy, като трябваше да псосоча избран от мен техен офис. Много по-удобно щеше да ми е да не чакам 10 минути на опашка пред офиса и да ходя до там 15 минути и още толкова наобратно, но за щастие като ми дойде редът ме обслужиха бързо и с усмивка. 
Направи ми впечатление че са сложили място за животни и са го направили мекичко и удобно и пред леглото за животното има купича с храна и друга със вода. Страхотно хрумване в помощ на бездмоните животни, които се скитат в студа навън. Надявам се повече хора да се впечатлят и направят подобно нещо в близост около блока си или другаде.


И сега продължаваме с продукта
След като отворих пратката намерих продукт, който се нарича Sebium night peeling.


Беше опакован в две опаковки едната тази - външната и другата е вътрешната. 


Състав:
Продуктът е подходящ за мазна и акнеична кожа, като се казва, че премахва излишното омазняване и редуцира акнето. Това се постига с гликоловата киселина в състава.

Много изследвания показват че гликоловата кислина, е чудесна за премахване на бръчици , редуцира появата на пъпки и изравнява тена. И всичко това се постига с дори 3% от гликоловата кислена, а в този продукт са цели 15%.

За тези от вас, които не знаят, гликоловата киселина OHCH2COOH е алфа-хидрокси киселна, което позволява навлизането и в горните слоеве на дермата. По този начин тя действа като премахва остарелите клетки и почиства лицето.
Бета-хидрокси киселините се различават от алфа с това,че те имат свойството да проникват по-дълбоко в слоевете на дермата. Те са по-подходящи за черни пъпки.
Относно акнето до сега не съм ползвала продукт съдържащ алфа- или бета- хидрки киселина и ще ми интересно да видя ефекта.
Другата основна съставка в профукта е Пантенол - използва се за намаляване на зачервяване, сърбеж и всякакъв друг вид дискомфорт.
Останалите съставки са в много малко процентно съотношение и главно са за вискозитет и външен вид на продукта.

Не съм използвала подобен продукт до сега, и ще мога да ви кажа дали работи, но чак след 4 седмици. Защото на опаковката ясно е обозначено използването му само вечер в продължение на 4 седмици. Разбира се ще ви държа в течение и по време на процеса.


Преди доста време се регистрирах в сайта им. Оказа се, че за всеки новорегистриран потребител на определелно време дават подарък - техен продукт. Той не може да бъде избран от вас, избира се от хората, които поддържат сайта.

Проверих в интернет цената на продукта и оригиналното количество, което получавате срещу парите си. Цената в нотино е над 30 лева, но намерих и аптеки, в които е малко под тази цена.
Продава се 40 мл опаковката и аз толкова голяма съм получила - тоест оригинален размер, което страшн много ме зарадва.



Надявам се да съм била полезна с информацията в статията. Очаквайте още на тази тема и с този продукт. 
Лек и усмихнат ден :) 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Yoana Yokko ми прати ...какво?

Добра кутия за добро ежедневие. Good box

Кибрит и био козметика