Кайро в България през уикенда

С наближаване на края на работната седмица всички си мислим как ще прекараме петък вечерта и уикенда. Някои от нас още са в почивка и мислят за това дори всеки ден. (хаха)
И заради това тази публикация ще бъде посветена на едно заведение, което посещавам от известно време.
Заведението е наргиле бар в София. Така че ако сте фен на този тип заведения, или просто живеете в София и ви е интересно какво има в близост до вас, ще се радвам да прочетете.

Казва се Кайро. Наргилето се намира в квартал Красно Село. Можете да стигнете до там със 7 трамвай, 83 и да повървите малко или с тролей 9 или 2, които спират на 1 минута пеш от мястото.


В близост се намира DM.

За последно посетих заведението вчера, а преди това съм го посещавала поне 10тина пъти. Първото ми посещение беше скоро след откриването. И сега ще направя кратко ревю на заведението колкото мога по-обстойно.

Първо :

След като пристигнахме с моя приятел, се настанихме в градината отзад, където постояхме 5 минути и никой не дойде, въпреки че се разминахме с наргилист. Затова решихме да се преместим отпред, където също имаше закрито помещение с маси. След като седнахме започнаха да шумят с бормашина буквално на 50 сантиметра от нас. И, въпреки че дойдоха да обслужат съседната маса, нас никой не ни обслужи поне още 5 минути. След това дойде наргилист, който остави меню и ми направи впечатление, че сам не знае какви вкусове предлагат от различните марки. Предложи ни той да направи нещо по негов вкус и мога да кажа, че този негов вкус изобщо не ми хареса.
Тей като не престава да шумят с бормашината и не можехме не само да си чуем приказката,а и да си подредим мислите, решихме да влезем вътре. Разбира се никой не забеляза, че сме си сменили местата, въпреки че наргилетата се правят точно срещу мястото, на което избрахме да седнем, и точно до входната врата.
Както и да е това е в общи линии за обслужването вчера.
Преди беше по-адекватно. По-бързо. И с по-хубави наргилета.

Сега за наргилетата:

Буквално ни принуждават да си вземем  Argelini.  Въпреки, че Al Fakher се счита уж за по-лошо качество, аз харесвам повечето техни вкусове, но те не ги поръчват, нищо че са на първо място в менюто им. Например имаха вкусве роза, жасмин и такива по-редки, а сега изобщо не ги зареждат. 
Наргилетата издържат дълго и това е голям плюс както преди, така и сега. Често сменят въглените и винаги оставят щипка за лично ползване.



 Обстановката вътре.

Всички знаем колко е важно да ти е приятно и готино на заведение. Е , това може и да е готино, но чак пък много приятно аз лично не бих казала, че ми е. Изобщо не ме предразполага интериора да си отпочивам. Твърде много ме натоварват риуснките и светлината в помещението. Сега всеки с вкуса си разбира се, обаче тоалетната наистина има нужда от промяна. Още първият път обясних на компанията си, че само заради тази тоалетна, съм супер разочарована. Тя е само една и много малка, без тоалетна хартия, а със еднослойни салфетки, така че по-добре си носете от вкъщи. И освен това има една мивка, с място за течен сапун, но разбира се, то много рядко се пълни - колкото пъти съм отишла, толкова пъти не е имало сапун вътре.
Не съм сигурна на колко време се почиства поне пода, обаче аз никога не съм го видяла чисто. 
Има и втори етаж, който е една тераса. Ние никога не сме сядали там и не знам колко бързо биха ни обслужвали ако бяхме.


Обстановката отвън : 
Много беше подходящо лятото да се ходи там, поради красивата и голяма градина, с дървена постройка с маси и пейки. Страхотно е не само заради настроението, което създава, но и също заради осигурените видеоигри ( чиито ценоразпис можете да видите в менюто им).
Бързо и адекватно обслужване имаше лятото, е имайки предвид жегите и многото хора отвън, нормално. 


Разбира се, няма как да не ви кажа две думи за цените:
В менюто Al Fakher e 25 лева, но постоянна промоция е, 1 за 15. Но както уточнихме изобщо не го зареждат.
В менюто Argelini e 25 лева, но постоянна промоция е 1 за 18 лева. Има постоянна промоция 1 + 2 лимонади ( вода с някакъв вкус по избор с много лед) общо за 24 лева. В тази промоция всяка лимонада излиза по 3, вместо по 4 лева, както е в менюто.
Била съм и на по-скъпи, и на по евтини места. Всеки преценява за себе си дали ценовата категория го устройва, но във всеки случай съм пробвала по-добри вкусове, включително и там, на същата цена.

Надявам се да съм била полезна за избора ви на заведение за следващото излизане. Хубава вечер :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Yoana Yokko ми прати ...какво?

Добра кутия за добро ежедневие. Good box

Кибрит и био козметика