Diamond Rose Biofresh

Козметика - любимата ми тема, както и на повечето момичета.
Днес ще ви запозная с един нов продукт на 🌹Българска Роза, който използвам от последните две седмици.
Продуктът е закупен с мои лични пари и не е ПР пратка, така че това не е платена реклама.
А защо реших да си закупя този продукт- защото косата ми зимния сезон много се изсушава и ми трябва допълнителна хидратация. Как се спрях на марката - доказала се със годините, Биофреш  залага на натуралното, но и с разумна цена. Не ме разбирайте погрешно - давала съм и страшно много пари за козметика за косата си. Ще ви запозная в друга статия с това, което използвах преди. Но в един момент човек си казва - защо да не може да постигне страхотен резултат и с нещо на по-достъпна цена.

💙Diamond Rose е един от най-скъпите шампоани на марката Biofresh. В състава му влизат някои ключови съставки, които го правят подходящ за сухи коси:

❤100% дестилирана розова вода
❤Розово масло
❤Житен микропротеин, притежаващ заглаждащи своиства

Резултатът лично за мен не е впечатляващ. Косата ми е добре измита, но не достатъчно хидратирана, както обещава продукта. Ползвала съм го едва три пъти, но ефектът не е зашеметяващ относно хидратацията.
Въпреки това съм доволна от качествата му за измиване и заглаждане, а за хидратация се спрях на една нова маска, която обаче не е на тази марка.
Някои биха се впечатлили от съдържанието на ❤ диамантен прах най-вероятно. Е, да ви просветля- той не оказва никакво влияние върху своиствата на шампоана, така че колкото е добър със него, толкова щеше да е и без.



Използването на продукта, е съпроводено с много нежен и приятен лек аромат на българска роза. Нанася се лесно и малко количество стига за много коса. Лесно създава много пясна, което е плюс.

Опаковката е само от 200мл, но за това пък цената е достъпна - само 7,98 лева.

Съдържа сулфати и други разпенващи агенти. Интересно е, че са сложили в състава му и хидролизиран млечен протеин - казеинов хидролизат, който е доказно, че увеличава значително синтеза на аминокиселини, в сравнение с нехидролизирания.

В обобщение очаква се шампоанът да укрепва косъма, да заздравява косата и възстановява. След многократна употреба очкаваме косата да има не само по-здрав външен вид, но и да е по-силна отвътре. За жалост, обещаната хидратация при мен не е толкова силно изявена, колкото ми се искаше/ Но според мен с продуктите на Biorose не можете да сбъркате. Използвала съм и други техни продукти, от които съм останала много доволна и ги препоръчвам на всичките си приятелки. Сега ги препоръчвам и на вас.



Коментари

Популярни публикации от този блог

Yoana Yokko ми прати ...какво?

Добра кутия за добро ежедневие. Good box

Кибрит и био козметика