Coco nails sofia - без да спестявам нищо

Здравейте скъпи читателки :)
Както ви обещах в моя блог ще намерите всичко за жените - от обувки и козметика до преживяването на екскурзия погледнато не през призмата на туриста, а тази на жените.
И затова днес ще ви информирам как мина първото ми посещение във всеизвестния Coconails салон в София- марка рекламирана от много инфлуенсърки.





Аз си записах час през Фейсбук като им писах на лично съобщение - страхотна опция, ако не ви се звъни, или обстоятелствата не ви го позволяват.
Салонът, в който отидох аз се намира в кв.Лозенец на ул.Козяк номер 112.

Днес пристигнах със съвсем малко закъснение ( хихи) и екипа ме посрещна с усмивка и веднага ми предложиха кафе.
След като уточнихме коя съм и кой е моя час ме поканиха да седна и дори дадоха столче за чантичката ми.

Аз си направих класически маникюр ( не гел лак ) в цветове, подхождащи на сезона - есента.

Процедурата включва :
1. Премахване на стария лак
2. Оформяне на плочката и скъсяване на ноктите по ваше желание
3. Слагане на изстудяващ и изсушаващ препарат
4. Премахване на кожички
5.Слагане на омекотяващ и възстановяващ гел
6. Дооправяне на кожички

След това стъпките за нанасяне на лака бяха
1. Първи слой лак
2. Втори слой лак
3. Рисунки
4. Топ лак

Приключихме за час и 15 минути. Струваше точно 30 лева.

Лакът, който ми нанесоха е на CND Vinylux - https://intercosmetica.bg/manicure/cnd-vinylux/tsvetove/vinylux-esenna-kolektsiya-2019-treasured-moments#B-DAY%20CANDLE%20%23322

Сега ще ви покажа как изглеждаше работното място на маникюристката и с какви неща работи. Освен това ще видите и цветовете, които ми предложиха, без новата колекция, от която нямат мостри. (линка)




Отвътре, самият салон е много #girly . Има много розови живи цветя, кокетни масички и розови рамки със позитивни мисли. Освен това имат много сладурски тефтер, където да напишеш мнението си за обслужването. Въпреки, че е много момичешко, не е твърде розово и не се чувстваш във салона на Барби, а точно обратното - атмосферата е много отпускаща и сладурска. А мен лично много ме впечатлиха живите цветя.

Разделео е на сектори- за маникюр и педикюр. В тоалетната има кърпа да си подсушиш ръцете. Тези хора наистина са помислили за всичко нали.
Е, можеше да ми предложат от курабийките, но май бяха запазени за клиентките с педикюр.
Не се сърдя, разбира се :)



Оказа се, че на манкюристката и е трудно да рисува с обикновен клаически лак. То си и личи, че можеше и по-добре да са направени рисунките. Но следващия път като си правя гел лак вероятно ще станат по-добре.
Въпреки не толкова съвършените рисунки, те придават един завършен вид на визията, която исках и наистина си личи, че лака е свързан тематично с есента.


Освен че обслужването беше на много високо ниво и се отнесоха много мило и внимателно към мен, се погрижиха да не ме боли при махане на кожичките и да обсъдим кои цветове да сложим.
Харесах не само салона, но и обстановката, която се създаваше от всеки детайл в него. Надявам се лака да издържи поне седмица, както пише в интернет за тази марка.
Със сиурност ще се върна там и ще ви държа в течение какво се е случило.
Много приятно изживяване, въпреки че е по-скъпо от на други места за същата процедура.

Весело започване на седмицата. И до следващата публикация :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Yoana Yokko ми прати ...какво?

Добра кутия за добро ежедневие. Good box

Кибрит и био козметика